Ponad połowa z nich, tj. ponad 25 milionów Polaków z niego aktywnie korzysta. Średni czas jaki spędzają w Internecie korzystając z komputera wynosi ok. 4,5 godziny dziennie, natomiast z urządzeń mobilnych ok. 1,5 godziny dziennie. Każda z tych osób to potencjalny klient Twojej firmy. Każda z tych osób to potencjalny partner, członek, wolontariusz Twojej organizacji pozarządowej.
Tak jak wspomniałem w Polsce ponad 75% mieszkańców ma dostęp do internetu. Dla firm działających dotychczas jedynie lokalnie jest to szansa na pozyskanie klientów z całej Polski i nie tylko. Może otwiera się przed Tobą nowy rynek?
Dla organizacji mających bardzo ograniczony zasięg oddziaływania może to być szansa na dotarcie do nowych czytelników, partnerów i współpracowników, a także nawiązanie współpracy z podobnymi organizacjami.
Pamiętajmy o tym, że jeszcze kilkanaście lat temu informacji szukaliśmy w książkach telefonicznych. Dzisiaj szukamy ich właściwie wyłącznie w internecie.
Strona internetowa jest dostępna także w godzinach w których Ty nie pracujesz. Można ją porównać do pracownik sprzedaży i marketingu w jednym, który przyciąga potencjalnych klientów i informuje ich o ofercie firmy, niezależnie od czasu, czy miejsca.
Strona internetowa obecnie pełni m.in. funkcję broszury informacyjnej. Internet jest najtańszą formą reklamy, która pracuje dla Ciebie wszędzie i bez przerwy.
Bardzo często chcemy przekazać klientowi szczegółowe informacje dotyczące produktu lub usługi. Nie ma nic lepszego, niż dobrze przygotowana strona z opisami naszych usług, produktów itp. Klient może samodzielnie zapoznać się ze wszystkimi informacjami, których potrzebuje i zrobi to w wygodny dla siebie sposób.
Jeśli zaś prowadzisz Organizację Pozarządową, przekaż na stronie wszystkie informacje o jej działalności– jaki jest jej cel, czym się obecnie zajmuje, jak można pomóc organizacji i jak organizacja pomaga społeczeństwu. Spraw, by czytelnik mógł docenić pracę organizacji i opowiedzieć o tym kolejnym osobom.
Brak strony internetowej w obecnych czasach świadczy negatywnie o firmie lub organizacji. Potencjalny klient lub partner może pomyśleć – „to dziwne, że ta firma nie ma strony, może źle wykonuje swoje usługi i boi się negatywnych komentarzy, albo nie stać ich nawet na tak podstawową rzecz jaką jest strona internetowa.”
Z kolei profesjonalna strona internetowa utwierdza klienta w swoich decyzjach i wpływa pozytywnie na odbiór firmy i organizacji. Możemy to porównać do siedziby firmy – dobrze zaprojektowane, czyste i urządzone biuro, będzie wzbudzało u klientów zaufanie.
Sprawdź moją ofertę tworzenia stron internetowych dla małych firm oraz stowarzyszeń i fundacji.
Postawa „po co cokolwiek zmieniać, skoro jest dobrze” nie służy rozwojowi jakiejkolwiek działalności. Pozostawanie w tyle za konkurencją może powodować stagnację i stopniowy upadek firmy lub organizacji. Twoja firma powinna dotrzymywać kroku zmianom i tendencjom rynku. W innym przypadku nie będzie postrzegana jako poważny partner.
Droga strona internetowa nie musi być dobra, a dobra strona nie musi być droga. Decydując się na współpracę ze mną masz pewność, że w cenie usługi nie będzie utrzymanie biura i samochodu służbowego, bo z nich nie korzystam.
Zastanów się lepiej, czy teoretyczny koszt 1000zł za obecność w sieci, z której niemal każdy korzysta, za darmową reklamę i nieograniczoną liczbę klientów to dużo czy mało.
Czy stać Cię na to, żeby nie mieć strony internetowej? Jak myślisz, ilu klientów straciłeś, bo nie można Cię znaleźć w internecie?
Uważam, że jest to argument rodem z poprzedniego ustroju i trochę wyraża brak szacunku do współczesnego potencjalnego klienta. Obecnie, gdy szukamy produktu lub usługi, to po prostu szukamy w Internecie i w kilka chwil mamy informację, której potrzebujemy.
Nikt już nie wertuje książek telefonicznych, nie jeździ po mieście w poszukiwaniu jakiejś usługi. Szukanie zaczynamy i kończymy na internecie. Jako konsumenta, kompletnie nie interesują mnie firmy, których nie ma w sieci. Jak można w pozytywny sposób ocenić firmę, której nie stać na własną stronę internetową?
Obecnie, internet jest najlepszym i najtańszym medium do pozyskiwania klientów. Traktujmy więc naszą obecność w internecie priorytetowo.
Obsługa stron internetowych, które tworzę, nie różni się jakoś szczególnie od obsługi popularnego Worda. Nie potrzebujesz do tego także super komputera. Naprawdę nie ma się czego obawiać. Oczywiście w ramach wykonanej usługi oferuję szkolenie z dodawania nowych treści na stronie.
W każdym przypadku możesz też liczyć na moją pomoc.
Ten argument jak najbardziej może być prawdziwy. Dlatego też, jedyne czego potrzebujesz, by mieć stronę internetową, to opis swojej firmy i oferta – a te przecież posiadasz. Całą resztą zajmę się ja. Jeśli nie masz czasu na późniejsze zarządzanie stroną, to tym też mogę się zająć. I problem rozwiązany.